Prachtige gift KB Notarissen

Elk jaar schenkt KB Notarissen uit Amsterdam een mooi bedrag aan een lokaal en betrokken doel, om op die manier iets terug te geven aan de maatschappij. Dit jaar koos het kantoor voor Stichting Witte Bedjes.

Frits Campagne, voorzitter van Stichting Witte Bedjes, ontving Marloes Kempes (partner en notaris KB Notarissen) en Els van den Wollenberg, medewerker onroerend goed, op de redactie van Het Parool om de gift in ontvangst te nemen. Het was mevrouw Van den Wollenberg die Stichting Witte Bedjes namens het personeel van KB Notarissen dit jaar had voorgedragen als bestemming van de schenking. Het bestuur van Stichting Witte Bedjes is het notariskantoor zeer erkentelijk voor deze prachtige bijdrage.

Foto: v.l.n.r. Frits Campagne, Marloes Kempes en Els van den Wollenberg