Hotelconciërges golfen geld bij elkaar

De Gouden Sleutels, de vereniging van hotelconciërges van vijf sterren hotels in Nederland, heeft tijdens de jaarlijkse Goede Doelendag
EUR 3.500,- bijeen gebracht tijdens een prachtig golfevenement voor haar leden. Ronald Ockhuysen, vice-voorzitter van de Witte Bedjes, was zeer vereerd om het mooie bedrag in ontvangst te nemen.

De Gouden Sleutels is een vereniging die wereldwijd vertakt is. Les Clefs d’Or, zoals de vereniging internationaal heet, is actief in 45 landen. De aangesloten conciërges zijn te herkennen aan twee gouden, kruisende sleutels op de revers van het pak. De hotelconciërges van Amsterdam vervullen een belangrijke rol in de tijdsbesteding van veelal buitenlandse gasten van de vijf sterren hotels. Ron Stoevelaar, conciërge van het Pulitzer Hotel in Amsterdam is de voorzitter van de Nederlandse tak, en medeorganisator van de Goede Doelendag.

Oud-voorzitter van de Gouden Sleutels Robin van Kooten (l) samen met Ronald Ockhuysen