Jaarlijkse Sinterklaasactie

Het is weer tijd voor de jaarlijkse Sinterklaasactie van de Witte Bedjes. Ziekenhuizen, scholen in het speciaal onderwijs en instellingen waar kinderen met een beperking of anderszins hulpbehoevende kinderen verblijven, kunnen elk najaar bij Stichting Witte Bedjes een bijdrage aanvragen om ook hen een leuk Sinterklaasfeest te bezorgen. We nodigen u graag uit hiervoor een donatie te doen.

De Sinterklaasactie is het hart van Stichting Witte Bedjes omdat het daar meer dan 75 jaar geleden mee begon in Het Parool. De traditie van geld inzamelen om kinderen een mooi Sinterklaasfeest te bezorgen blijven we voortzetten. Niet alleen voor kinderen die tijdens de feestdagen in het ziekenhuis liggen, maar ook voor kinderen op scholen in het speciaal onderwijs en instellingen waar kinderen met een beperking verblijven. Helpt u ons mee?
U kunt een donatie doen via de blauwe doneerknop op de homepage (wittebedjes.nl/doneer). Of u kunt uw bijdrage overmaken op NL52 INGB 0000 2055 00 t.n.v. Stichting Witte Bedjes.

Dank u!

De Sinterklaasbijdrage is bedoeld voor kinderen t/m 12 jaar. De aanvraagtermijn voor scholen, ziekenhuizen en instellingen loopt elk jaar van 15 september t/m 15 november.