Dance-organisatie Awakenings schenkt bus aan Happy2Move

Dance-organisatie Awakenings vroeg het afgelopen jaar hun gasten, die op de gastenlijst van de diverse Awakeningsfeesten stonden, een donatie te doen ten behoeve van Stichting Witte Bedjes. In een jaar tijd is een fantastisch bedrag gespaard.

Awakenings begon 20 jaar geleden met haar feesten in de Gashouder op het terrein van de Westergasfabriek in Amsterdam West. De dance-organisatie wil graag iets terugdoen voor de buurt en heeft daarom besloten het geld te besteden aan een nieuwe bus voor Stichting Happy2Move.Met de nieuwe bus kan Happy2Move kinderen halen en brengen naar de naschoolse opvang voor kinderen met een beperking. De bus komt zeer gelegen!

Stichting Witte Bedjes stelt dit initiatief van Awakenings zeer op prijs en bedankt de organisatie voor een fijne samenwerking.