Dam tot Dam-donatie van BECIS

Het regende de hele dag, maar opnieuw heeft een team van BECIS – de Amsterdamse dienstverlener voor informatiemanagement – een prachtig bedrag bij elkaar gelopen tijdens de Dam tot Damloop 2018. En dat was niet voor het eerst.

Al jaren lopen de medewerkers van BECIS de Dam tot Damloop. En al jaren schenkt het bedrijf het geld dat bij de sponsorloop wordt opgehaald aan Stichting Witte Bedjes. Dit jaar hebben de medewerkers hebben ruim EUR 1100,- bij elkaar gelopen. De directie van BECIS verdubbelde het bedrag, zodat zij EUR 2300,- konden schenken aan Stichting Witte Bedjes. Lopers Thomas van den Berg en zijn collega Alex Witzel kwamen naar de redactie van Het Parool om de cheque aan te bieden. Ronald Ockhuysen, vice-voorzitter van Stichting Witte Bedjes, nam de cheque dankbaar aan.