Ook Esther Vergeer treedt toe tot Comité van Aanbeveling

Nadat eerder al oud-voorzitter van de Tweede Kamer Gerdi Verbeet en regisseur en acteur Thomas Acda zijn toegetreden tot het Comité van Aanbeveling van Stichting Witte Bedjes, neemt ook voormalig rolstoeltennister en paralympisch tenniskampioen Esther Vergeer zitting in het comité.

Het bestuur van Stichting Witte Bedjes is verheugd dat Verbeet, Vergeer en Acda hebben besloten de stichting te ondersteunen in haar doelstellingen: meehelpen aan initiatieven die bijdragen aan een prettiger leven van kinderen die veel in ziekenhuizen doorbrengen of kinderen met een lichamelijke of geestelijke beperking.

Met hun lidmaatschap van het Comité van Aanbeveling verwacht het bestuur van de Witte Bedjes een nog breder draagvlak in de regio te krijgen en de slagkracht van de stichting te vergroten.

Gerdi Verbeet, foto: Oof Verschuren