Nieuwe bus voor Happy2Move

Met een bijdrage van Stichting Witte Bedjes heeft Stichting Happy2Move een nieuwe bus kunnen aanschaffen.

Happy2Move is een naschoolse dagbesteding met drie vestigingen in Amsterdam. Happy2Move vangt kinderen op met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking in de leeftijd van 4 t/m 20 jaar. Het gaat dan om kinderen met autisme of het syndroom van Down. Maar ook chronisch zieke kinderen met bijvoorbeeld diabetes of COPD komen naar Happy2Move.

Na school, tijdens studiedagen en vakanties worden op maandag t/m donderdag activiteiten georganiseerd met aandacht voor een gezonde lifestyle. Sporten, gezonde voeding en plezier staan centraal.

Happy2Move zorgt er ook voor dat kinderen ’s middags vervoerd worden van school naar Happy2Move en ’s avonds van Happy2Move naar huis. De nieuwe bus zal worden ingezet op locatie Drostenburg in Amsterdam Zuidoost.