Hardloopteam Becis sponsort de Witte Bedjes

Ook dit jaar is Stichting Witte Bedjes verblijd met een prachtig bedrag dat het hardloopteam van Becis en Dior bij elkaar liep tijdens de sponsorloop van de Dam tot Dam.

Robert Bos en Hans Cordfunke, de eigenaren van het informatiemanagement bedrijf uit Amsterdam, hebben het bedrag dat het team inzamelde verdubbeld zodat Nancy Barendregt en Sophie de Leeuw namens Becis/Dior een cheque van maar liefst EUR 1.500,- konden aanbieden aan Ronald Ockhuysen, hoofdredacteur van Het Parool en vice-voorzitter van de Witte Bedjes.

Het bestuur van Stichting Witte Bedjes is Becis/Dior zeer dankbaar voor deze sportieve schenking.

Sophie de Leeuw (l) en Nancy Barendregt samen met Ronald Ockhuysen op de redactie van Het Parool