Damesdispuut B.E.V.E.R. schenkt € 700,-

Het bestuur van het Amsterdamse damesdispuut B.E.V.E.R. kwam naar de redactie van Het Parool om een cheque van € 700,- te overhandigen aan Ronald Ockhuysen, vice-voorzitter van Stichting Witte Bedjes en hoofdredacteur van Het Parool.

Het dispuut kiest elk jaar een goed doel uit om gezamenlijk geld voor in te zamelen. Het mooie bedrag dat de Witte Bedjes ontving hebben de leden bij elkaar gelopen tijdens de Brooks 10 KM, het hardloop evenement op het parcours van het EK Atletiek dat afgelopen zomer in Amsterdam plaatsvond. En tijdens de Hitklup, de jaarlijkse dansavond van Het Parool in Paradiso, hebben leden van B.E.V.E.R. de bezoekers gefotografeerd. De polaroidfoto kon ter herinnering aan de avond worden gekocht door de bezoekers. De opbrengst kwam ten gunste van de Witte Bedjes.

Stichting Witte Bedjes is zeer vereerd met dit gulle gebaar en dankt de dames hartelijk!