Witte Bedjes ontvangt gift van het Lloyd Hotel

Lloyd Hotel is een verzameling van mensen, in alle vormen en maten, met een gedeelde liefde voor Amsterdam en gastvrijheid. Toen de oud-eigenaren van het hotel Rocco Veenboer en Yadine Saz Raadschilders trouwden wilden de medewerkers een cadeau aanbieden in de vorm van een schenking aan een goed doel.

Het Lloyd Hotel koos voor Stichting Witte Bedjes omdat het een Amsterdams initiatief is dat kleine en tastbare projecten ondersteunt.

Stichting Witte Bedjes was zeer verheugd en heeft het ingezamelde bedrag, EUR 400,-, inmiddels ontvangst genomen. Stichting Witte Bedjes bedankt iedereen van het Lloyd Hotel hartelijk voor deze gift.

Foto: General manager Piet Boogert van het Lloyd Hotel overhandigt de gift aan de secretaris van de Witte Bedjes