2018

Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis AMC – bijdrage voor een Single Bed Unit in de vernieuwde afdeling Intensive Care (IC) Neonatologie, een expertisecentrum voor te vroeggeboren, of ernstig zieke baby’s. Het uitgangspunt bij ‘single bed units’ is dat de pasgeborene en de ouders zoveel mogelijk samen zijn en verpleegd worden op een eigen kamer, in plaats van in een ruimte waar meerdere couveuses naast elkaar staan.

Stichting Ark – bijdrage ten behoeve van de aanschaf van een vloer in de nieuwbouw van het kinderdagcentrum in Amsterdam Nieuw West. Stichting Ark richt zich met haar zorg en begeleiding op kinderen met autisme, complexe sociale problematiek en vaak een combinatie aan verstandelijke en/of fysieke beperkingen. De speciale vloer is bedoeld voor de DIR/Floortime therapie.

Friendship Sport Centre – Het FSC is het enige sportcentrum in Europa dat volledig is uitgerust voor kinderen en jongeren met een beperking. Met een bijdrage van de Witte Bedjes zal een nieuwe vloer worden aangelegd in de sporthal, zodat de hal geschikt kan worden gemaakt voor rolstoelrugby en rolstoelbasketbal.