2017

Heliomare Heemskerk – bijdrage voor een minischommel op het speelplein van de nieuwe vestiging van het Kind- en jeugdcentrum Heliomare in Heemskerk. Het gebouw is volledig geschikt voor kinderen en jongeren met een complexe ondersteuningsvraag die niet in het reguliere onderwijs kunnen worden opgevangen.

Special Needs Judo Foundation – bijdrage 20ste editie Beverwijk Judotoernooi voor gehandicapten; onderdeel Ben van der Eng Memorial dat voornamelijk is gericht op de lagere judoniveaus. En hoewel er uiteraard wedstrijden worden gejudood staat het plezier voorop: iedereen wint een medaille of beker, en toeschouwers mogen zich naast de mat bevinden, iets dat bij reguliere toernooien niet is toegestaan. Met een financiële bijdrage van Stichting Witte Bedjes heeft de Special Needs Judo Foundation onder meer bekers en medailles voor de deelnemers kunnen aanschaffen.

Stichting Lotus College Haarlem – bijdrage voor de inrichting van restaurant SMAAK, waar kinderen en jongeren met een verstandelijke beperking worden opgeleid voor een erkend horeca vakdiploma.

Stichting Gilat – bijdrage ten behoeve van theatervoorstellingen in het Emma Kinderziekenhuis en het VUmc.