Zondag’s Klankenspel in De Gibraltar

De Gibraltar is een buur-thuis met aangrenzend een speeltuin in de Bos en Lommer in Amsterdam, waar ook kinderen met een beperking kunnen spelen. Mede dankzij een donatie van Stichting Witte Bedjes heeft De Gibraltar een jaar lang het Zondag’s Klankenspel kunnen aanbieden aan de families van kinderen met een beperking.

De speeltuin beschikt over aangepaste speeltoestellen zoals een rolstoelschommel, een extra brede glijbaan, een rolstoeldraaimolen. De stichting heeft daarnaast ten doel buurtgenoten aan te sporen om naar De Gibraltar te komen, elkaar te ontmoeten en activiteiten en workshops organiseren. Elke tweede zondag van de maand wordt in de ochtend en in de middag het Zondags Klankenspel georganiseerd, een twee uur durend programma dat juist exclusief toegankelijk is voor gehandicapte kinderen met ouders.